Informatie bezoekers

Welkom op ons sportcomplex, bij voetbalvereniging SV Kadoelen aan het Vikingpad 44 te (1034 VG) Amsterdam, telefoon 020-6317121.

Parkeren bij SV Kadoelen
Op het sportpark zijn (voldoende) parkeerplekken aanwezig. Parkeren is gratis. Op zaterdag en zondag worden de parkeerplaatsen gedeeld met de hockeyclub en kanovereniging. Houd derhalve rekening met parkeerdrukte in de weekenden.

Melden bij aankomst
In de commissiekamer (bij ingang rechtdoor en dan loopt u er tegen aan), vindt u de bestuursvertegenwoordiging namens SV Kadoelen. De bestuursdienst verwijst u naar uw kleedkamer en overhandigt u de sleutel van de kleedkamer. Kleedkamers bevinden zich in en buiten het hoofdgebouw.

We hebben drie velden: veld 1 t/m 3 welke voor de jeugdteams (halve velden) nog zijn onderverdeeld in een A en B deel en voor de pupillen in kwartvelden te weten A, B, C en D.
Schema veldoverzicht
Accommodatie SV Kadoelen

De leiders van de teams dienen voorafgaand aan de wedstrijd op de app het (digitale) wedstrijdformulier in te vullen. Vervolgens zal de scheidrechter ook op de app de spelerspassen controleren. Zorg voor tijdige invulling van het wedstrijdformulier.

EHBO
Een EHBO-kist en een AED liggen in de kantine achter de bar. Een AED is een apparaat waarmee je eerste hulp kunt verlenen bij iemand met een hartstilstand.

Sportiviteit en regels
• Bij SV Kadoelen beginnen de wedstrijden bijna altijd met een line-up. De teams staan naast elkaar waarna de Kadoelen-spelers langs de bezoekers lopen, hen een hand geven en “een prettige wedstrijd” wensen.
• Toeschouwers staan tijdens de wedstrijd altijd achter de hekken. Alleen coaches mogen zich langs het veld opstellen. Scheidsrechters beginnen pas met de wedstrijd nadat aan deze regel gehoor is gegeven.
• Inspelen is toegestaan op de groenstrook tussen veld 1 en 2 en op de tennisbaan.
• Bij jeugdwedstrijden staan er in de rust twee kannen limonade voor beide teams op de bar in de kantine. Mocht dat onverhoopt worden vergeten dan kunt u dit vragen bij de bar.
• Voetballers maken fouten en dit geldt ook voor de scheidsrechter en/of grensrechters. Respecteer desondanks altijd arbitrale beslissingen. Ouders, teamleiders en coaches wordt verzocht een voorbeeld hierin te geven voor de jeugd. Verbale of lichamelijke agressie wordt bij SV Kadoelen niet geaccepteerd.
• We vragen de coach/teambegeleider na afloop de kleedkamer netjes en schoon achter te laten en deze zo snel mogelijk te verlaten, met het oog op de volgende wedstrijden. Vergeet de sleutel niet terug te brengen. We verheugen ons op uw bezoek en op een sportieve wedstrijd!

Met vriendelijke groet,
Bestuur SV Kadoelen