Vrijwilligers en vacatures

De vrijwilligers van SV Kadoelen
Kadoelen beschikt gelukkig over een groot aantal vrijwilligers. Deze vrijwilligers vormen het fundament van onze vereniging. Samen met de spelers/speelsters vormen zij onze vereniging, bepalen zij de vaak zo gezellige sfeer binnen onze vereniging en zorgen zij ervoor dat iedereen kan voetballen en daarnaast ook nog eens kan meedoen aan andere activiteiten zoals de open dagen, de klaverjasavonden, de jaarlijkse sinterklaasavond voor de jongste jeugd, het diva's toernooi, het 7x7 toernooi, het Paasfeest en het jaarlijkse Gundelach toernooi. Wij zijn ze daar natuurlijk erg dankbaar voor, want zonder vrijwilligers is er geen vereniging!

Vrijwilligers zijn er nooit genoeg. Wij streven naar meer vrijwilligers zodat alle vacatures kunnen worden ingevuld en de huidige vrijwilligers (van wie een groot aantal ook nog eens meerdere functies uitoefent) worden ontlast.

Wij hebben daartoe onderstaande vacatures geïnventariseerd. Hiermee kunnen wij gezamenlijk onze vereniging bloeiend houden. De werkzaamheden zijn veelal onderdeel van teams of groepen, zodat je met anderen kunt samenwerken (teamwork dus), en die goed te doen zijn en soms maar 1 keer per seizoen hoeven te gebeuren. Dus ook al heb je weinig tijd, ook voor jou hebben we een passende klus die veel voldoening en waardering geeft naast de vele gezellige sociale contacten die je erbij op doet.

Enthousiast geworden?
Kijk dan snel hieronder voor de vacatures, contactinformatie en het aanmeldformulier om jezelf op te geven als vrijwilliger binnen onze vereniging!

Vacatures bij SV Kadoelen

Samen bereik je meer dan alleen

We streven ernaar iedere vacature/commissie door tenminste twee vrijwilligers in te laten vullen. Hierdoor werk je veel samen en ben je nooit alleen. Het samenwerken is niet alleen gezellig en je leert van elkaar, maar is ook efficiënt: de werkzaamheden worden verdeeld, het kost minder tijd en je draagt de verantwoordelijkheden niet alleen. Tenslotte is het motto: samen bereik je meer dan alleen.

Overzicht vacatures
Hieronder staan de huidige vacatures voor vrijwilligers vermeld:

Enthousiaste trainers

We zoeken enthousiaste trainers voor diverse leeftijdsgroepen. Als trainer werk je met trainingsprogramma’s en een professionele hoofd jeugdopleiding die jou regelmatig helpt, aanwijzingen geeft en jou coacht, zodat je een nog betere trainer wordt. Voor enthousiaste trainers die ook KNVB opleidingen willen volgen, wordt de mogelijkheid door de club aangeboden om (gratis) trainingscursussen te volgen.

Ervaring nodig
: zowel ervaren trainers als trainers zonder ervaring zijn welkom.
Tijdsindicatie: vanaf 2 uur per week.
Meer informatie? neem contact op met hoofd jeugdopleidingen, via: [email protected].

Wedstrijdzaken

De wedstrijdsecretaris onderhoudt onder meer het contact tussen de KNVB en de teams van SV Kadoelen. Deze vrijwilliger regelt de veldindeling en plant competitie- en bekerwedstrijden en is tevens contactpersoon voor de (club)scheidsrechters. Je vormt een belangrijke schakel binnen de vereniging. Je moet vooral goed en efficiënt kunnen organiseren.
Ervaring nodig: geen.
Tijdsindicatie: vanaf 3 uur per week.
Meer informatie? neem contact op met wedstrijdzaken, via: [email protected].

Toernooicommissie

De toernooicommissie houdt zich bezig met alle toernooi gerelateerde zaken, zoals de organisatie van thuistoernooien (het jaarlijkse Gundelach toernooi) en de coördinatie van uittoernooien, alsmede alle bijkomende zaken die te maken hebben met toernooien.

Ervaring nodig: geen.
Tijdsindicatie: vanaf 1 uur per week.
Meer informatie? neem contact op met de toernooicommissie, via: [email protected].

Activiteitencommissie jeugd

Deze commissie is de meest enthousiaste en gezelligste commissie van de club! De activiteitencommissie voor de jeugd houdt zich namelijk alleen maar bezig met het bedenken en organiseren van leuke evenementen voor de jeugd. Dat kunnen de jaarlijks terugkerende evenementen zijn, maar ook nieuwe evenementen die je zelf bedenkt.

Ervaring nodig: geen.
Tijdsindicatie: vanaf 1 uur per week.
Meer informatie? neem contact op met de activiteitencommissie, via: [email protected].

Sponsorcommissie

De sponsoring van een sportvereniging was vaak een kwestie van gunnen. Dat is nog steeds zo, maar inmiddels ook veel meer! SV Kadoelen heeft bijna 600 leden met een interessant profiel en een zeer druk bezochte website. Per maand zijn er ongeveer 3.000 bezoekers op de website en worden 20.000 pagina’s bekeken! Wil je de club helpen om verder te professionaliseren, heb je ideeën en gezond verstand? Dan zou je weleens heel geschikt kunnen zijn om de sponsorcommissie te versterken.

Ervaring nodig: geen.
Tijdsindicatie: vanaf 2 uur per week.
Meer informatie? neem contact op met de sponsorcommissie, via: [email protected].

Aanmeldformulier vacatures

Mocht u over specifieke vaardigheden of mogelijkheden beschikken, die niet op deze pagina’s zijn benoemd, maar die u graag ten dienste van de vereniging zou willen stellen, dan kunt u te allen tijde contact met ons opnemen via: [email protected]. Ook als u initiatieven wilt nemen die u ziet als ondersteuning, verbreding of verbetering van de vereniging dan dagen wij u uit om hiermee naar voren te treden!

Aanmeldformulier vacatures

* = verplicht