Flitsende start nieuw damesteam 7x7 (30+)

Aangezien we al een enthousiast groepjes dames bij elkaar hadden om op de vrijdag te trainen, besloten we na de zomer de stap te wagen om competitie te gaan spelen. We hadden net op tijd genoeg dames om te starten in de najaarscompetitie. Die bestaat uit 4 toernooitjes van elk 3 wedstrijden, waarbij er 7 tegen 7 wordt gespeeld op half veld.

Op vrijdag 20 september was het zover, onze eerste wedstrijden in Assendelft. Tot onze grote verbazing spelen we 1e klasse. Dat klinkt best serieus. We waren dus erg benieuwd wat het niveau van de andere teams zou zijn en of we een beetje mee zouden kunnen komen.

De eerste wedstrijd was nog wat onwennig. Desondanks wonnen we met 3-0. De 2e wedstrijd speelden we gelijk en de 3e wedstrijd liep als een trein en wonnen we met 6-0. Elke wedstrijd raakten we steeds meer op elkaar ingespeeld en uiteindelijk hebben we 10 van de 12 wedstrijden gewonnen. Dus met ruime punten (33 doelpunten voor en 4 tegen) najaarskampioen!

Op naar de voorjaarscompetitie!
Dames 7x7 najaarskampioen
Geen wedstrijdverslagen gevonden