Kijk bij de ledenadministratie om te zien hoe je lid wordt.
Leden moeten zelf zorgen voor een wedstrijdtenue van SV Kadoelen, tenzij de kleding voor hun team gesponsord is. Kijk hier voor meer informatie waar je het SV Kadoelen tenue kunt kopen of voor gebruikte kleding.
Jammer om te horen, maar dat kan. Kijk hier voor de procedure om je af te melden als lid.
Ieder lid is zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van zijn of haar juiste gegevens. Wijzigingen in jouw lidmaatschap en/of persoonsgegevens zoals adres, email, telefoonnummer etc kunnen worden doorgegeven door een email te sturen naar: [email protected].
Het SV Kadoelen tenue is louter verkrijgbaar bij Sport 2000 Banne Sports (adres: Bezaanjachtplein 273, 1034 CR Amsterdam-Noord) en bestaat uit een groen-wit gestreept shirt, blauwe broek en groen-wit gestreepte kousen.

Het is ook mogelijk om het clubtenue, of andere voetbal gerelateerde zaken zoals voetbalschoenen, tweedehands te kopen of over te nemen van andere leden van de club, die dit willen weggeven, ruilen of verkopen. Informeer bij de kantine (aan de bar) voor meer informatie over het weggeven, kopen of verkopen van tweedehands kleding en/of schoenen.
De contributie verschilt per leeftijdsgroep. Ook heb je korting als meer familieleden lid zijn bij SV Kadoelen. Lees hier voor een actueel overzicht van de contributiegelden.
Alle informatie over je team, zoals de trainingsdagen en -tijden, contactgegevens van je trainer en/of leider, het wedstrijdprogramma, uitslagen van je team en wedstrijdverslagen (indien aanwezig), vind je allemaal op je eigen teampagina. Kijk op ‘teams’ en selecteer daarna je eigen team voor deze informatie.
Dat hangt er vanaf. Sommige teams hebben een teamsponsor die bijvoorbeeld de kleding heeft gesponsord, andere teams hebben dit helaas niet. Informeer bij de trainer of leider van je team hoe het bij jouw team is geregeld.

Het is altijd mogelijk een team te sponsoren, of alleen de shirts voor een team. Heb je hier interesse voor of ken je iemand die mogelijk geinteresseerd is om je team te sponsoren? Geef de contactgegevens door en wij nemen contact met hem of haar op. Er zijn vaak meerdere geinteresseerden, die niet alleen maar met meerdere partijen een team of shirts willen sponsoren, omdat bijvoorbeeld de kosten dan kunnen worden gedeeld. Wij hebben de informatie van alle geinteresseerden en combineren dat. Daarom is het altijd verstandig je tip voor een sponsor, inclusief contactgegevens, door te sturen naar: [email protected].